[easingslider id=”25710″]

Art of Style and Makeup er placeret i skønne lokaler midt i København

Her underviser nogle af fagets dygtige fagfolk, der ud over at fungere som lærere også arbejder aktivt i branchen. På den måde sikrer vi, at vores undervisere altid er up to date med de nyeste trends og tendenser.
På skolen er rammerne optimale og undervisningen professionel, så her får eleverne de optimale muligheder for at udvikle og forfine deres evner og teknikker.

Københavns midtby er en evig inspirationskilde

Og vi gør dagligt brug af byens mange faciliteter til billeder af de flotte færdiglavede makeupper og den totale styling. Vi samarbejder med mange dygtige fotografer, musikere, designskoler, modelbureauer, makeup- og hudplejefirmaer samt tv og filmbranchen, så vores elever får mulighed for at prøve deres nye kundskaber af i praksis.

Vores elever deltager blandt andet i opgaver i forbindelse med TV, film, musikvideoer, modeshows, og events, hvor de får lov til at stå for styling og makeup. Det giver dem både uvurderlige muligheder for praktisk erfaring samt et stort netværk indenfor branchen, der gør det lettere for dem at finde drømmejobbet efter endt uddannelse.

Skolens undervisere er alle professionelle og veluddannede indenfor hvert deres fagområde, og de går langt for at tilbyde vores elever de helt rigtige udfordringer, så deres potentiale udvikles optimalt.

Linda Christensen, direktør og indehaver af Art of Style and Makeup

Linda Christensen er kvinden bag Art of Style and Makeup. Hun er desuden uddannet kosmetolog og professionel makeup artist.

Hun har undervist og administreret makeup artist skolen, Art of Makeup, som hun købte i 1999, og har senere tilført skolen en professionel stylist uddannelse. I den forbindelse blev skolens navn udvidet til Art of Style and Makeup.

I dag fungerer Linda Christensen som skolens studievejleder og varetager alt administrativt arbejde, herunder skemaplanlægningen og koordineringen af de mange jobs og events, eleverne og de nyuddannede stylister og makeup artister tager del i.

Art of Style and Makeup

Tidligere elever

Tidligere elever fortæller…

Er du ved at planlægge et event og mangler du underholdning til dine gæster?

Læs artiklerne fra den danske presse om os.